Nowa odsłona strony internetowej Biedronki

Sieć Biedronka odświeżyła serwis www.biedronka.pl. Oprócz nowego wyglądu, zyskał on dodatkowe funkcje, m.in. takie jak: podpowiedź lokalizacji najbliższego sklepu i możliwość tworzenia list zakupów. Strona została dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome.
O autorze
1 min czytania 2014-04-14

Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl do potrzeb klientów – zarówno pod kątem ich indywidualnych preferencji zakupowych, jak i urządzenia, z którego korzystają.

Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery, zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.

Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak: „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.

Serwis www.biedronka.pl dostosowany został do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja, specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.

Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników. Jest ona jednym z najbardziej popularnych serwisów firmowych używanych przez klientów. Stanowi nie tylko źródło informacji o działalności firmy, alejest zarazem „przewodnikiem“ po aktualnej ofercie sieci. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się