Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Już w 18 miastach w Polsce Stokrotka uruchomiła sklep online z dostawą do domu klienta – teraz przyszła kolej na Gdańsk

Gdańsk jest kolejnym miastem, w którym można zrobić zakupy w sklepie internetowym Stokrotki z dostawą do domu. Tym samym liczba miast w Polsce, gdzie dostępna jest taka usługa, wzrosła do osiemnastu.
O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Klienci Stokrotki Online mogą dokonywać zakupów codziennie, przez całą dobę. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. Klient może również wybrać dogodny dla siebie czas dostawy.

Zamówienia przygotowywane są przez pracowników sklepów, żeby mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.

– Rozwijamy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, bo jest on wygodny i bezpieczny dla klientów. Nasze doświadczenia z innych miast pokazują, że ta forma sprzedaży cieszy się coraz większym zainteresowaniem, również dlatego, że oprócz standardowych sklepowych promocji mamy również dedykowane oferty tylko dla klientów online – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Za zakupy na stronie www.sklep.stokrotka.pl klient płaci podczas składania zamówienia. Płatności można dokonywać kartą płatniczą, przelewem lub BLIKiem. Warto zaznaczyć, że przy zakupach powyżej 100 zł, koszt dostawy to tylko 1 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stokrotka planuje niebawem uruchomić sklep online z dostawą zakupów do domu klienta na terenie całego Trójmiasta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing