Klienci Stokrotki Online mogą dokonywać zakupów codziennie, przez całą dobę. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. Klient może również wybrać dogodny dla siebie czas dostawy.
Zamówienia przygotowywane są przez pracowników sklepów, żeby mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Rozwijamy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, bo jest on wygodny i bezpieczny dla klientów. Nasze doświadczenia z innych miast pokazują, że ta forma sprzedaży cieszy się coraz większym zainteresowaniem, również dlatego, że oprócz standardowych sklepowych promocji mamy również dedykowane oferty tylko dla klientów online – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Za zakupy na stronie www.sklep.stokrotka.pl klient płaci podczas składania zamówienia. Płatności można dokonywać kartą płatniczą, przelewem lub BLIKiem. Warto zaznaczyć, że przy zakupach powyżej 100 zł, koszt dostawy to tylko 1 zł.
Stokrotka planuje niebawem uruchomić sklep online z dostawą zakupów do domu klienta na terenie całego Trójmiasta.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing