BookTarg to jedno z najważniejszych wydarzeń na kulturalnej mapie, które jest pretekstem do rozmów o premierach książkowych. Jest to efekt wspólnej pracy trzech firm – Allegro, Legimi oraz Lubimyczytać.pl, które są w różny sposób związane z branżą wydawniczą. Zeszłoroczne edycje zgromadziły w sumie prawie 2 miliony widzów na spotkaniach autorskich, a na Allegro sprzedały się w sumie 684 tysiące egzemplarzy książek. Pierwsza edycja zgromadziła aż 80 wydawnictw, które zaprezentowały swoją ofertę na wirtualnych stoiskach.
Tegoroczny BookTarg, która potrwa od 6 do 12 maja, to aż 7 dni twórczych spotkań i dyskusji oraz doskonała okazja do kupienia książek w atrakcyjnych cenach na Allegro. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania promocyjna na platformach organizatorów i w social media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024