Nowa kampania Orange od Leo Burnett Warszawa

O autorze
1 min czytania 2021-04-06

Jedyna taka oferta w Orange na kartę. 1 kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange Zbliża, reklamująca unikalną ofertę dostępną w tej cenie tylko w Orange na kartę – nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 15 GB internetu po doładowaniu za 15 zł.

Głównymi bohaterami spotów TV są dobrze znani widzom aktorzy – Mikołaj Cieślak i Robert Górski. A skoro wiosna, to Robert postanowił przyciąć żywopłot w ogrodzie. Wyszedł mu unikalny i jedyny taki kształt. Kształt na tyle intrygujący, że Mikołaj widzi w nim coś zupełnie innego niż Robert. Połączyła ich jednak konstatacja, że jest tak unikalny jak oferta Orange na kartę.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji. Ponadto będzie emitowany w internecie i wspierany przez działania także w mediach społecznościowych oraz radiu.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z zespołem komunikacji Orange Polska. Film wyprodukowano w studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Łukasz Zabłocki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj