Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do znanego na całym świecie smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Zmianie uległa także szata graficzna opakowania – teraz puszki mają matowe wykończenie oraz kolorowe zakończenia. To napój dla osób, które chcą uwolnić pozytywną energię. Coca-Cola Energy zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępna w wersji regularnej oraz bez cukru.
Nowa Coca-Cola Energy to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wyjątkowy smak Coca-Cola w połączeniu z wysoką zawartością kofeiny. Ulepszona formuła gwarantuje nutę smakową jeszcze bardziej zbliżoną do Coca-Cola – co potwierdziły badania konsumenckie. Firma odświeżyła także opakowanie – nowe puszki charakteryzują się elegancką, matową teksturą oraz kolorowymi zakończeniami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zmianie uległa receptura, ale nie skład napoju. „Dążymy do tego, aby oferować konsumentom produkty jak najwyższej jakości, spełniające ich oczekiwania. Właśnie dlatego z jednej strony pracowaliśmy nad jeszcze lepszym smakiem Coca-Cola Energy, z drugiej zaś zadbaliśmy, aby napój zawierał kofeinę jedynie naturalnego pochodzenia, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nowa Coca-Cola Energy to propozycja dla osób, które poszukują napoju energetyzującego i jednocześnie chcą cieszyć się smakiem Coca-Cola ” – mówi Izabela Gorczyca-Tronina z Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialna za kampanię Coca-Cola Energy w Polsce.
Napój już jest dostępny w sprzedaży detalicznej od 6 kwietnia 2021 r. Wsparcie komunikacyjne marki stratuje natomiast 6 kwietnia.
Wprowadzenie zmiany produktu wesprze kampania digitalowa, trwająca od kwietnia do maja br., oparta na precyzyjnym targetowaniu i interaktywnych formatach angażujących konsumentów. W pracę nad komunikacją są zaangażowane agencje: Grey, SMG Liquid Thread i dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing