Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna serków Almette na Ukrainie. Prowadzą ją w modelu House of Communication agencje Value Media, SalesTube i Labcon. To kolejne działania Group One dla Hochland na ukraińskim rynku. Od marca grupa wspiera komunikacyjnie produkty z linii serków kanapkowych i kremowych. Obsługa obejmuje planowanie i realizację kampanii w TV oraz digitalu: video, display i social media.
Działania są prowadzone przy wsparciu lokalnego oddziału Mediaplus Ukraina należącego do Serviceplan Group – partnera Group One.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do maja.