Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Lewandowski jako pierwszy piłkarz na świecie z własną talią kart UNO

UNO obchodzi w tym roku swoje 50-lecie. Celebrując to wydarzenie, marka stworzyła limitowaną, liczącą tylko 50 sztuk, edycję kart dla Roberta Lewandowskiego – UNO X RL9.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Robert Lewandowski to pierwszy piłkarz na świecie, który został wyróżniony przez UNO personalizowaną talią kart. Najlepszy piłkarz świata według plebiscytu FIFA, grający w klubie Bayern Monachium oraz kapitan reprezentacji Polski, jako pierwszy Polak dołączył do wyjątkowego grona najbardziej cenionych twórców, muzyków oraz sportowców, dla których marka stworzyła personalizowane karty UNO. Własną talię UNO mają już m.in.: Kemba Walker, Chris Paul, Kylie Jenner czy Chiara Ferragni.

Unikatowe karty UNO X RL9 zostały wyprodukowane w limitowanej liczbie 50 sztuk. Talia wyróżnia się nietypowym i efektownym designem. Po raz pierwszy w historii marka zmieniła nie tylko tył karty, na której znajduje się logo RL9, ale również jej przód! Fani Roberta Lewandowskiego znajdą w talii kartę „9” w charakterystycznej dla piłkarza szacie graficznej. Oprócz tego, specjalnie dla sportowca zmieniono też opakowanie i instrukcję. Wszystkie elementy graficzne związane z piłkarzem utrzymane są w kolorze czerwonym.

Karty nie trafią do regularnej sprzedaży, ale fani piłkarza mają szansę zdobyć ten wyjątkowy produkt, biorąc udział w licytacji charytatywnej na platformie sprzedażowej Allegro. 20 talii UNO X RL9 z autografem Roberta Lewandowskiego można licytować od 12 kwietnia br. przez kolejnych 14 dni. Cena wywoławcza każdej z 20 talii to 1 zł, nie ustalono minimalnej ceny sprzedaży. Zebrana kwota zostanie w całości przekazana na organizację pożytku publicznego Olimpiady Specjalne Polska, której głównym celem jest organizowanie treningów i zawodów sportowych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Olimpiady Specjalne są obok Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpiady, jednym z trzech filarów ruchu olimpijskiego na świecie, który w Polsce zrzesza ponad 17 tysięcy zawodników.

UNO, z portfolio Gry Mattel, to najpopularniejsza gra karciana na świecie, dostępna w 80 krajach i 20 językach, która dzięki różnorodnym wersjom i uniwersalnym zasadom, wykracza poza kulturę i wiek oraz wychodzi naprzeciw możliwościom i zainteresowaniom graczy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj