Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 20 awansów w Bluerank

O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze zmian biznesowych oraz dywersyfikacji oferty agencji. Bluerank aktywnie rekrutuje także nowych specjalistów.

Najwięcej osób zmieniło stanowiska w Dziale SEO Bluerank. Awanse otrzymali: Piotr Wiernicki (SEO team lead), Jan Mikinka (senior SEO specialist), Agnieszka Chaninovic (senior SEO specialist), Jakub Lenart (SEO & content specialist). W dziale Content Paulina Ginalska objęła stanowisko content team lead.

Swoje kompetencje rozwinęli także pracownicy Działu Performance Marketing: Agnieszka Derlatka i Dariusz Sapa awansowali na stanowisko paid search specialist, Zuzanna Maciejewska została paid search executive.

Firma zwiększyła liczbę specjalistów. Na stanowisko media buying specialist awansował Bartosz Śląski. Social media specialist został Juliusz Gajewski, Marta Wodzyńska objęła funkcję social ads specialist. W dziale Social Media Ewelina Dziębor zmieniła stanowisko na social media executive.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzy osoby awansowały w Dziale Marketing Analytics: Rafał Przepióra (marketing data scientist), Anna Marszał (marketing analytics specialist), Patryk Kinel (marketing analytics executive).

Mayyar Karkout oraz Bartłomiej Wójcik z działu R&D zmienili stanowiska na software developer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Awanse nastąpiły także w działach wsparcia: Marta Kocięba została senior account manager, W dziale People Department Izabela Pawlak pełni obecnie funkcję senior learning & development specialist, a Karolina Gazewska – people operations specialist. Agnieszka Kaczmarek awansowała na stanowisko accountant team lead.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z rozwojem nowej spółki Full Stack Experts – z Bluerank do FSE przeszedł Michał Pawłowski, gdzie objął nowe stanowisko product & business consultant.