Kantar Creative Effectiveness Awards 2021 z wyróżnieniami dla polskich kampanii

O autorze
1 min czytania 2021-04-15

W ciągu całego roku 2020 Kantar przetestował ponad 10 tys. reklam dla klientów z całego świata. Dziś Kantar ogłosił, które reklamy najlepiej wypadły w testach skuteczności. Nagrody przyznawane przez Kantar za skuteczność kreacji reklamowych (Kantar Creative Effectiveness Awards) wyróżniają się wśród innych nagród w świecie reklamy tym, że jurorami są konsumenci.

Realizowane przez Kantar badanie „Barometr COVID-19” wykazało, że konsumenci nadal chcą oglądać reklamy w czasie pandemii, ponieważ daje im to poczucie normalności w czasach, kiedy przez 24 godziny na dobę docierają do nich wiadomości na temat COVID. Kolejne badanie pokazało, że konsumenci w przeważającej mierze przetwarzają treści w taki sam sposób, jak wcześniej. Reklamodawcy, którzy nie złożyli broni w czasie pandemii i inwestowali w swoją markę mimo ogólnego spadku inwestycji w reklamę, zostali nagrodzeni za swoją odwagę.

W tym, roku po raz pierwszy w historii Kantar Creative Effectiveness Awards, analizy objęły również polskie kampanie realizowane w 2020. W ich wyniku na równi wyróżniliśmy 8 kampanii reklamowych realizowanych w Polsce (poniższa kolejność alfabetyczna).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W globalnym rankingu Kantar Creative Effectiveness Award 2021 za najbardziej kreatywne i najskuteczniejsze kampanie reklamowe uznano:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się