OS3 jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną, architekturę informacji oraz mechanizmy strony produktowo-wizerunkowej marki Tarczyński. Serwis został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Platforma jest zaprojektowana zgodnie z RWD.
Serwis został podzielony na cztery sekcje związane ze: smakami, miejscami, wydarzeniami oraz produktami. Autorami publikowanych treści i zdjęć są blogerzy specjalizujący się w tematach kulinarnych, podróżniczych i lifestyle’owych. Celem strony jest przybliżanie konsumentom ciekawostek związanych z gotowaniem, inspiracjami z całego świata, przepisami kulinarnymi, polecanymi rozrywkami czy modnymi miejscami nie tylko gastronomicznymi. Serwis jest odpowiednikiem jakościowego przewodnika związanego z kulturą jedzenia, mówiącego o celebracji wspólnego spędzania czasu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
OS3 jest również odpowiedzialna za koordynację działań z blogerami, stworzeniem kanału na YouTube oraz prowadzeniem fan page’a na Facebooku. Agencja ponadto zrealizowała kampanię internetową, która objęła m.in. display, search, YouTube, czy FacebookAds.