Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dove wybiera agencję GONG

W wyniku wygranego przetargu, agencja kreatywna GONG rozpoczyna współpracę z kolejną marką Unilever.
O autorze
0 min czytania 2014-04-22

Agencja GONG będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie działań w kanałach Digital w ramach kampanii Dove 100 kolorów. Jej celem jest wsparcie komunikacyjne relaunchu linii Dove Invisible Dry. To kolejna marka z portfolio Unilever po min. Knorr Gorący Kubek, Knorr Nudle, Saga i Kasia nad której kampanią będzie pracowała agencja GONG.