Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama tłumaczy w bardzo klarowny sposób funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.
Kampania wiosenna to natomiast stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot podkreśla dzięki temu m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz Internecie a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.