Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

O autorze
1 min czytania 2021-04-20

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w przetargu na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w oparciu o konwencję storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.

Zadaniem Wykonawcy jest kompleksowa realizacja serwisu – od stworzenia autorskiej koncepcji, inspirowanej ścieżką zwiedzania w Pawilonie Polski, aż po wdrożenie i utrzymanie przez 12 miesięcy.

– Nasz cel to stworzenie nowej, cyfrowej wizytówki Polski w kontekście prezentacji naszego kraju na Wystawie Światowej Expo 2020. Liczymy na kreatywną interpretację naszych dotychczasowych twórczych założeń, których manifestacją jest Pawilon Polski, budowany właśnie w Dubaju. Witryna będzie skierowana głównie do odbiorców zagranicznych, dlatego Expo 2020 Dubai traktujemy jako platformę dla szerszej prezentacji uniwersalnych treści pokazujących sukcesy Polski w obszarach gospodarki, nauki, turystyki, kultury. To ciekawa okazja dla firm z obszaru web development, by współtworzyć narrację i przekaz o Polsce w kontekście największego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie. Zapraszamy do udziału w przetargu – mówi Anna Drozd, koordynator działań komunikacyjnych w Zespole Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Wraz z ofertą należy przygotować koncepcję realizacji zamówienia (max 15 slajdów/15 stron A4) obejmującą opis procesu wypracowania założeń kreatywnych strony oraz prac nad architekturą informacji (określenie metodyki prac), a także interpretację identyfikacji stylistyki wizualnej Poland at Expo 2020 na potrzeby serwisu www (np. w formie tablicy inspiracji typu moodboard).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator przetargu przewiduje zwrot kosztów udziału w postępowaniu: 3000 zł netto dla trzech najwyżej ocenionych Wykonawców.

Oferty w postępowaniu będą oceniane w oparciu o kryteria, obejmujące prezentację doświadczenia i portfolio zespołu (30 %), jakość koncepcji realizacji zamówienia (30%) oraz cenę (40%).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy użyciu Platformy zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://paih.eb2b.com.pl, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z postępowaniem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się