Nowa kampania VIDARON

FENO wygrało konkurs ofert na obsługę marki VIDARON z portfolio ŚNIEŻKA TRADE OF COLOURS Sp. z o.o.
O autorze
0 min czytania 2021-04-20

Feno odpowiada za stworzenie komunikacji marki na rok 2021. Zadania obejmują: key visual, kreację spotów telewizyjnych, video oraz bannery do kampanii digital.

Nowa komunikacja VIDARON prowadzona jest pod hasłem „Otocz drewno opieką”. Prezentuje markę jako opiekuna, zapewniającą produkty o wysokiej jakości i odporności na warunki atmosferyczne. Komunikacja obejmuje Lakierobejcę ochronno-dekoracyjną i Impregnat Powłokotwórczy VIDARON.

Ze strony Feno za komunikację odpowiada zespół: Monika Krzyżańska (senior account manager), Dorota Lipińska (account manager), Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director), Paweł Sitnicki (strategy lead).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj