Fotofestiwal nabiera rozmachu w odważnej ekspozycji sztuki i tworzeniu przestrzeni do ważnych dyskusji. Takie są też kreacje przygotowane przez PROGRESSIVO – śmiałe i prowokujące do wnikliwszej obserwacji Łodzi. Bo sama Łódź gra tu znaczące – jeśli nie pierwsze – skrzypce. Zaprasza się do zagłębienia się w intrygującej historii, gdzie poszukiwania awangardowych artystów i artystek mieszają się z popularną kulturą robotniczą. PROGRESSIVO, jako łódzka agencja, z łatwością uchwyciło szerszą perspektywę myślenia o mieście w całokształcie przekazu wizualnego. Złożoność i wielowymiarowość Fotofestiwalu wyrażając w przygotowanej oprawie graficznej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024