Nestlé w swoich outdoorowych kampaniach będzie wykorzystywać papier w 100% z recyklingu

Nestlé w swoich outdoorowych kampaniach będzie wykorzystywać papier w 100% z recyklingu
Nestlé jest pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie wykorzystywać recyklingowany papier w swoich kampaniach outdoorowych. Początkowo będą to reklamy marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé.
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

W ramach współpracy koncernu Nestlé z Posterscope, agencją zajmującą się reklamą outdoorową, już wkrótce w przestrzenii miejskiej Wielkiej Brytanii pojawią się jedyne w swoim rodzaju nośniki reklamowe promujące produkty firmy. Dlaczego są one takie wyjątkowe? Otóż będzie wykorzystany z nich papier pochodzący w 100% z recyklingu.

„Ekologiczny” papier powstaje z makulatury, z której usunięto atrament. Przy produkcji tego materiału – w przeciwieństwie do starych procesów produkcji – nie wykorzystuje się natomiast chloru do rozjaśniania papieru. Natomiast nowe atramenty, które będą używane w procesie drukowania grafik czy też tekstu, są przyjazne środowisku.

Koncern Nestlé będzie pierwszym reklamodawcą w Wielkiej Brytanii, który będzie miał możliwość skorzystania z recyklingowanego papieru w swoich kampaniach outdoorowych. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mars Wrigley nawiązał współpracę z firmą Danimer Scientific, która produkuje biodegradowalne materiały. W jej ramach na rynku pojawią się produkty koncernu w opakowaniach nadających się kompostowania. Na start będą to cukierki Skittles.

Słuchaj podcastu NowyMarketing