Bricoman, sieć nowoczesnych hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończył postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów.
Do przetargu na dom mediowy Bricoman zaprosił w sumie 5 firm. Do finału przeszły 2 domy mediowe, a jego zwycięzcą w ocenie komisji przetargowej została firma Wavemaker. Przetarg był koordynowany i nadzorowany przez firmę audytorską Media Strategy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zakres przetargu obejmował planowanie i zakup mediów w kanałach offline i digital.