Marek Gargała odchodzi z Publicis Groupe

Marek Gargała, dotychczasowy członek zarządu Publicis Groupe Polska i szef Creative Practice, którą tworzą agencje Leo Burnett, LiquidThread, Publicis Worldwide oraz Saatchi&Saatchi, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

Po odejściu Marka Gargały szefowie poszczególnych agencji kreatywnych będą raportowali bezpośrednio do Piotra Piętki, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich, analogicznie jak ma to miejsce w przypadku agencji mediowych (Spark Foundry, Starcom, Zenith i Performics).

Marek Gargała pełnił funkcję dyrektora operacyjnego zasobów kreatywnych Publicis Groupe w Polsce od stycznia 2019 r. Od 2017 roku odpowiadał także za powstanie i rozwój marki produkcyjnej Prodigious. Z organizacją jest związany od 1999 r., kiedy dołączył do agencji Publicis Poland. W 2001 roku został jej szefem, a w połowie 2017 roku objął też nowo utworzone stanowisko chief operations officera w strukturze Publicis Communications obejmującej marki Arc, Leo Burnett, MSL Group, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide oraz Saatchi & Saatchi.

Obecnie szefowie agencji kreatywnych Hanna Jackowska (Leo Burnett), Kamila Roszkowska i Dagmara Gadomska (Publicis Worldwide), Ewa Wolska-Rzewuska (Saatchi & Saatchi) oraz Łukasz Borek (LiquidThread), będą raportować bezpośrednio do Piotra Piętki.

Zmiany w obszarze Creative Publicis Groupe Polska wejdą w życie na początku maja br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj