Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Certyfikat Quality International 2021 dla DHL Parcel

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2021 jednogłośną decyzją przyznała DHL Parcel Polska tytuł laureata oraz Złote Godło w kategorii QI Order – za najwyższej jakości: System Zarządzania Jakością i Środowiskiem.
O autorze
1 min czytania 2021-04-23

Najwyższa Jakość Quality International to ogólnopolski projekt, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i wyróżnienie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy.

Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Polskiego Komitetu Normalizacyjnego Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności DHL Parcel Polska, zwłaszcza w zakresie systemu zarzadząnia.

– W codziennej pracy ciągle staramy się szukać okazji do doskonalenia. Wspierają nas w tym liczne narzędzia, szkolenia i nowatorskie aplikacje. System Zarządzania Jakością to bardzo rozbudowany mechanizm w który swój wkład ma każdy pracownik. Pojęcie jakości może się przejawiać w wielu aspektach. W firmie usługowej to nie tylko dbałość o bezpośrednią satysfakcję klienta, ale także szereg działań związanych z funkcjonowaniem samej firmy. Mogą to być działania związane z ciągłym doskonaleniem najróżniejszych procesów wspierających dostarczanie wysokiej jakości usług, czy też ułatwiających wykonywanie rutynowych codziennych aktywności – podkreśla Dariusz Bąk – quality manager w DHL Parcel Polska.

Najwyższa Jakość Quality International jest obecnie największym, ponadbranżowym konkursem projakościowym w Polsce, skupiającym wokół idei zarządzania jakością przedstawicieli firm i instytucji działających na terytorium naszego kraju. Godło Najwyższa Jakość Quality International potwierdza, iż Laureaci konkursu stosują najwyższe standardy zarządzania, a także stanowi element budowania ich przewagi konkurencyjnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj