Ostecx i Cydr Miłosławski

Cydr Miłosławski to nowy produkt w ofercie Browaru Fortuna – znanego m.in. z piwa Komes Porter Bałtycki, nagrodzonego brązowym medalem na największym piwnym konkursie na świecie – World Beer Cup® 2014.
O autorze
0 min czytania 2014-04-24

Oprawa graficzna cydru powstała w Ostecx Créative. Poznańska agencja – nagrodzona m.in. Kreaturą 2013 w kategorii opakowania oraz brązową statuetką KTR 2013 w kategorii design/projekty graficzne 3D – była odpowiedzialna za projekt etykiety oraz kartonu zbiorczego. W Ostecx Créative powstał też Key Visual, wspierającego rynkowy debiut Cydru z Miłosławia.

Etykieta została zaprojektowana na bazie oryginalnej ryciny z XIX w. i komunikuje wartości ważne dla nowej marki Browaru Fortuna – przywiązanie do tradycji i natury (przy produkcji Cydru Miłosławskiego wykorzystywane są wyłącznie naturalne składniki).