Go For Nature to akcesoria damskie, męskie i dziecięce. Posiadają trzy różne certyfikaty, które wskazują na sposób produkcji. Pierwszy – Leather Working Group – produkty uszyte są ze skór pochodzących z ekologicznych garbarni, a w procesie garbowania skór zachowane są najwyższe standardy w kwestii ochrony środowiska oraz wydajności produkcji. Z takich certyfikowanych skór uszyte są m.in. buty Lasocki.
Kolejna etykieta to Water Based PU – oznaczone są nią dodatki, do produkcji których użyto materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych, tą etykietą oznaczono kilka modeli butów Jenny Fairy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Trzeci certyfikat – Recycled Plastic Bottles – to materiały powstałe po recyklingu butelek PET, co w dużym stopniu ogranicza produkcję nowego plastiku. Tym certyfikatem oznaczono m.in. akcesoria marki Lanetti.
Promocję linii Go For Nature wspiera wyjątkowa kampania. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz, za stylizację odpowiadała Agnieszka Ścibior, fryzury są dziełem Rui Rocha, a makijaż – Wilsona.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Linia Go For Nature dostępna jest stacjonarnie w otwartych sklepach CCC, online na www.ccc.eu oraz w aplikacji marki.