MOSQI.TO dla Unity Line Limited

Agencja MOSQI.TO stworzyła polsko-szwedzki serwis dla spółki Unity Line Limited. Serwis jest dostępny także w wersji mobilnej.
O autorze
0 min czytania 2014-04-24

MOSQI.TO opracowało architekturę informacji oraz makietę funkcjonalną serwisu, w oparciu o którą powstał projekt graficzny. Agencja położyła duży nacisk na użyteczność strony, tak by maksymalnie poprawić doświadczenie odbiorcy. Serwis został dostosowany do wymogów użytkowników w Szwecji i w Polsce: aby podnieść współczynnik konwersji na szwedzkiej wersji strony, położono nacisk na inne elementy. MOSQI.TO zaprojektowało w pełni responsywny serwis, dostosowany do różnych systemów operacyjnych i rozdzielczości urządzeń mobilnych.

Zmiany w serwisie dotyczą nie tylko odwiedzających serwis, ale także administrujących stroną. MOSQI.TO zaprojektowało elastyczny system CMS, który umożliwia szybkie wprowadzenie i modyfikację treści, czego wymaga dynamicznie zmieniający się rynek rejsów promowych. Zgodnie z wymaganiami klienta CMS został wyposażony w wersjonowanie i ma rozbudowane ścieżki akceptacji. Planowany jest dalszy rozwój i rozbudowa serwisu.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj