Województwo podlaskie już od jakiegoś czasu promuje się w niekonwencjonalny sposób. W ubiegłym roku Podlasie zainicjowało ciekawą, social mediową kampanię, w której odkrywało niezwykłość rzeczy zwykłych. Popularna jest także inna akcja regionu – prowadzona pod hasłem „Podlaskie. Zasil się naturą” – która podbiła serca internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą.
Teraz Podlasie postawiło na nieco inną formę promocji regionu – z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Gwiezdnych Wojen, który obchodziliśmy 4 maja br., województwo podlaskie opublikowało na swoim facebookowym profilu grafiki nawiązujące do tej popularnej serii filmów. Jednocześnie, hasła takie jak m.in. „May the Forest be with You”, „Hen Solo”, czy też „Przebudzenie nocy”, zestawione z krajobrazami Podlasia, promowały ten region Polski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za komunikację i kampanię odpowiada White Bits.
PS
Organizacja Visit Netherlands zaprezentowała nowy spot promujący Holandię. Cała narracja reklamy oparta jest o jeden z atrybutów tego kraju – czyli barwne kwiaty.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizacja Tourism New Zealand ruszyła niedawno z nową, nietypową kampanią, w ramach której zachęca internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju za pomocą przygodowej gry.
PS3
Trzy popularne aktorki – Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana – wystąpiły w najnowszej kampanii organizacji turystycznej Dubai Tourism. Spot, przypominający krótkometrażowy hollywoodzki film, promuje największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich.