Ipswich Town to angielski klub sportowy, który występuje na trzecim poziomie rozgrywkowym w League One. Niedawno nowymi właścicielami grupy zostali biznesmeni ze Stanów Zjednoczonych, zaś ich celem jest przywrócenie świetności klubowi, który w przeszłości był nawet mistrzem Anglii.
Pomóc w tym może również Ed Sheeran, który został… sponsorem Ipswich Town. Artysta bowiem już wkrótce rusza w trasę koncertową promującą jego nową płytę o nazwie „+-=÷x”. To właśnie to hasło wraz ze słowem „tour” pojawi się na koszulkach zawodników w ramach umowy sponsorskiej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dlaczego piosenkarz postanowił zostać sponsorem klubu? Jak się bowiem okazuje, Ed Sheeran już od małego był wielkim fanem Ipswich Town – o czym poinformował, publikując zdjęcie z dzieciństwa w stroju ulubionej drużyny.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje o planowanej współpracy marki Heinz z brytyjskim piosenkarzem Edem Sheeranem wywołały duże emocje w mediach – krótko po tym do sieci trafił zabawny spot brandu, w którym wziął udział artysta.
PS2
Krótko po emisji spotu artysta i marka ponownie połączyli siły, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu.