Żywiec Zdrój z nową kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”

W maju br. wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Marka w swoich spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu.
O autorze
1 min czytania 2021-05-11

Woda to bez wątpienia najważniejszy składnik naszego organizmu. Stanowi od 50 do 70% masy ciała człowieka i odpowiada za wiele istotnych funkcji w naszym organizmie, m.in. za regulowanie ciepłoty ciała, transport i wchłanianie substancji odżywczych oraz właściwą przemianę materii. Dlatego Żywiec Zdrój – marka, która konsekwentnie realizuje misję w obszarze prawidłowego nawodnienia – wystartowała z kampanią zachęcającą do tego, by dbać o siebie, sięgając po nią na co dzień i wybierając tę wysokiej jakości. Najnowsze kreacje reklamowe podkreślają, że niezależnie od tego kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi podstawowy budulec naszego organizmu. Pokazując, jak ważną rolę pełni ona w budowie naszego ciała, Żywiec Zdrój przekonuje do tego, by zadbać o jej odpowiednią ilość w codziennej diecie, jak również dopasowanie do indywidualnych potrzeb. Sięgając codziennie po wodę, warto wybierać taką, która ma optymalną zawartość składników mineralnych, dzięki czemu może być spożywana w dowolnych ilościach i przez każdego – jak np. Żywiec Zdrój.

– Kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych w zakresie nawodnienia to kluczowy element naszej misji. Dlatego mamy nadzieję, że sugestywne liczby mówiące o procentowej zawartości wody w organizmie, jak również emocjonalny przekaz kampanii zachęcą Polaków do tego, by codziennie dbali o siebie i swoich najbliższych, pamiętając o odpowiednim nawodnieniu. Unikalne pochodzenie prosto z gór, optymalna zawartość składników mineralnych oraz świeży, delikatny smak krystalicznej wody Żywiec Zdrój sprawia, że jest ona odpowiednia do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zdrowia, w tym kobiety w ciąży, matki karmiące oraz małe dzieci – mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki w Żywiec Zdrój.

Działania komunikacyjne wystartowały w maju br. i będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu PR i Influencer marketingu. Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj