Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka wspiera kobiety i Okresową Koalicję w walce z ubóstwem menstruacyjnym

O autorze
2 min czytania 2021-05-18

Biedronka, jako pierwsza w Polsce sieć handlowa, uruchamia program Razem zacznijmy okres zmian. Już od 20 maja br. za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o ich równowartości. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy „Okresowa Koalicja”.

Ubóstwo menstruacyjne polega na ograniczonym dostępie do środków higienicznych podczas menstruacji z powodów ekonomicznych. W Polsce duża część kobiet nie ma środków na zakup odpowiednich artykułów menstruacyjnych. 39% Polek z najmniej zamożnych gospodarstw domowych musiało zrezygnować z zakupu środków higienicznych na rzecz innych domowych wydatków. Biedronka z myślą o nich stworzyła program Razem zacznijmy okres zmian, aby nie trzeba było stawać przed wyborem, czy kupić żywność, czy artykuły higieny intymnej.

– Poprzez naszą akcję chcemy przyczynić się do tego, by każda kobieta w trakcie miesiączki mogła czuć się godnie i komfortowo. Ponad 80% pracowników Biedronki oraz ok. 70% naszych klientów stanowią kobiety. Zapraszamy również nasze klientki i klientów, by wspólnie z nami wsparli Okresową Koalicję, której skala działania pozwoli nam zadbać o potrzeby bardzo wielu kobiet i dziewcząt w całej Polsce – mówi Karolina Błońska-Szubstarska, starszy menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka

W każdym miesiącu klienci posiadający kartę Moja Biedronka, którzy zakupią wybrane produkty higieny menstruacyjnej marki Femina, otrzymają voucher o wartości 100% wydanej kwoty na te produkty (za maksymalnie 3 opakowania) do wykorzystania w ciągu 7 kolejnych dni kalendarzowych. Będzie można go wykorzystać na dowolne produkty dostępne w sklepach sieci Biedronka, z wyjątkiem standardowych wyłączeń (alkohol, papierosy, produkty żywienia początkowego, doładowania kart) lub przeznaczyć na pomoc kobietom w potrzebie.

Dzięki współpracy Biedronki z Okresową Koalicją – inicjatywą zrzeszającą organizacje, aktywistki, aktywistów oraz ekspertki i ekspertów aktywnie zajmujących się tematyką menstruacyjną klienci będą mogli zarejestrować niewykorzystany, a nadal ważny voucher na stronie www.biedronka.pl/okres-zmian, a Biedronka przekaże produkty o wartości tych voucherów na rzecz Okresowej Koalicji. Dzięki temu klienci zyskają wybór czy osobiście skorzystać z tej formy wsparcia, czy wesprzeć organizacje zrzeszone w Okresowej Koalicji i działające w całej Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ogromnie się cieszymy, że Biedronka zdecydowała się na tak odważny krok i pokazała, jak ważny jest dostęp do środków higienicznych dla wszystkich osób menstruujących. Mamy nadzieję, że możliwość przekazania artykułów menstruacyjnych dla Okresowej Koalicji zwiększy świadomość ubóstwa menstruacyjnego, o którym ciągle w Polsce mało się mówi. Współpraca pozwoli nam pomóc szczególnie osobom przebywającym w szkołach, domach dziecka, domach samotnej matki, czy ośrodkach dla osób w kryzysie bezdomności – mówi Anna Frankowska, dyrektorka działu projektów pomocowych w Kulczyk Foundation, reprezentująca Okresową Koalicję

Co ważne, akcja Razem zacznijmy okres zmian, nie jest jednorazowa. Już od 1 dnia każdego kolejnego miesiąca, każdy osoba posiadająca kartę Moja Biedronka może kupić ponownie 3 sztuki produktów higieny menstruacyjnej objętych akcją, aby otrzymać voucher.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się