Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dobrze wpaść na Żubra – rusza kampania reklamowa marki

5 maja rozpoczyna się kolejna kampania reklamowa piwa Żubr. W spocie telewizyjnym zaprezentowano świat puszczy i jej majestatycznego strażnika, tym razem pod hasłem: „Dobrze wpaść na Żubra”.
O autorze
1 min czytania 2014-05-05

W reklamie można zobaczyć żubra w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem jej mieszkańców i zaangażowanego w życie lasu. Bohater marki w swoim stylu, nieśpiesznie, ale w sposób zdecydowany oraz rozważny chroni innych mieszkańców puszczy przed niebezpieczeństwami. Spot utrzymano w charakterystycznej, doskonale rozpoznawalnej i lubianej przez widzów konwencji bazującej na humorze i grze słownej.

– Celem kampanii jest zaprezentowanie nowego oblicza Żubra – bardziej czujnego, aktywnego i stanowczego, a także wartości, jakie za nim stoją – rozwagi, poczucia odpowiedzialności oraz opiekuńczości. Eksponując pewne cechy charakteru Żubra, nawiązujemy do tradycyjnej roli, jaką pełni on w Puszczy Białowieskiej, a tym samym podkreślamy wierność tradycji Browaru Dojlidy – wyjaśnia Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr.

Jest to pierwszy z serii spotów, jakie ukażą się w tym roku. – Przez najbliższe tygodnie konsumenci będą mogli wpaść na Żubra w telewizji, internecie, a także na outdoorze. Premiera spotu odbędzie się już 5 maja. Również w sklepach będzie można spotkać strażnika puszczy. Będzie on doskonale widoczny na półce dzięki wyróżniającym się materiałom POS – dodaje Szymon Skoczylas.

Bardziej majestatyczną i zdecydowaną postać Żubra zaprezentowano także na nowych opakowaniach piwa. Bohaterowi marki oddano więcej pola, eksponując jednocześnie jego związek z naturą poprzez uproszczenie szaty graficznej i pokazanie intensywnej, pełnej energii zieleni lasu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem pomysłu reklamy jest agencja Walk Creative. Spot wyprodukowało Papaya Films, jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk. Za udźwiękowienie odpowiada Juice. Postprodukcję filmu zrealizował Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją spotu prowadził zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowało IQ Marketing. Działania digital opracowała agencja Kalicińscy.com. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing