Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wyjątkowy transfer – Anna i Robert Lewandowscy w T-Mobile

Wyjątkową ofertę T-Mobile prezentuje wyjątkowa para – małżeństwo Anna i Robert Lewandowscy. Nowocześni, aktywni, dynamiczni – tacy, jak nowa oferta T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank.
O autorze
1 min czytania 2014-05-06

Nowa kampania reklamowa T-Mobile będzie bardzo intensywna. Wizerunki najpopularniejszego małżeństwa ostatnich miesięcy będzie można zobaczyć w mediach już od 6 maja br.

Twarzami T-Mobile zostali Anna i Robert Lewandowscy, promujący innowacyjną ofertę łączącą telekomunikację z bankowością – efekt współpracy T-Mobile i Alior Banku. Kampania z udziałem znanego małżeństwa sportowców promuje ofertę „500 zł za transfer”. Skierowana jest ona do osób, które przeniosą numer do T-Mobile, wybiorą jedną z dedykowanych ofert i założą T-Mobile konto, dzięki czemu otrzymają łącznie nawet 500zł za „transfer”.

Kreacja spotu opiera się na motywie transferu, gdzie w żartobliwy sposób nawiązano do przejścia Roberta Lewandowskiego do drużyny Bayernu Monachium. Spoty reklamujące T-Mobile Usługi Bankowe z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich obejrzą widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz użytkownicy internetu. Kreacje pojawią się także na nośnikach reklamowych w wybranych pociągach PKP Intercity i TLK oraz w sklepach sieci T-Mobile. Kampania obejmie także media społecznościowe. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za kreację agencja DDB, a za kreację w Internecie agencja Engine.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się