Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

In-Image Ads od VOX w nowej odsłonie. Kampanie full picture dla marek Douglas i PZU

In-Image Ads od VOX w nowej odsłonie. Kampanie full picture dla marek Douglas i PZU
Reklama internetowa nadal prężnie się rozwija, czego dobrym przykładem są innowacyjne formaty, nie tylko lepiej angażujące odbiorcę, ale też przynoszące znacznie wyższe CTRy niż tradycyjne działania display. Do tego typu nowych formatów możemy zaliczyć In-Image Ads i full-picture od spółki VOX.
O autorze
2 min czytania 2021-06-21

VOX jest międzynarodową spółką AdTechową, która specjalizuje się w rozwiązaniach digitalowych z wykorzystaniem autorskiej technologii computer vision i picture recognition. Głównym produktem oferowanym przez VOX jest kompleksowe rozwiązanie skierowane do wydawców i reklamodawców – innowacyjny format In-Image Ads, polegający na dynamicznym wyświetlaniu się reklam na zdjęciach zamieszczanych w treściach redakcyjnych wydawców.

Format In-Image Ads oparty został na autorskiej technologii picture recognition, wykorzystującej computer vision, która analizuje wszystkie elementy znajdujące się na zdjęciu oraz ich kontekst. Na tej podstawie wyświetlane reklamy dopasowywane są kontekstowo do treści redakcyjnych. Format In-Image Ads umorzliwa realizację kampanii ze 100% viewability i rozliczany jest w modelu vCPM (za widoczne odsłony). Więcej informacji o technologii picture recognition i InImage Ads znajduje się na stronie voxexchange.io

Najnowszym rozwiązaniem oferowanym przez VOX, wprowadzonym w I połowie br. jest możliwość przeprowadzania kampanii full-picture w formacie In-Image Ads, zarówno na desktopie, jak i na mobile’u. Polega to na tym, że na zdjęciu redakcyjnym wyświetlana jest reklama zajmująca jego całą powierzchnię. Jest ona widoczna przez 5 sekund, a następnie albo znika, albo zostaje zminimalizowana do kreacji zajmującej np. 20% powierzchni zdjęcia. Wykorzystywane na potrzeby kampanii kreacje mogą być zarówno statyczne, jak i w pełni rich mediowe, zawierające wideo i dźwięk.

Innowacyjne rozwiązanie full-picture doskonale sprawdza się dla produktów czy usług z praktycznie każdej branży. Co ważne, kampanie przeprowadzane z wykorzystaniem full-picture przynoszą reklamodawcom bardzo wysoki wskaźnik CTR, większy niż w przypadku tradycyjnych kampanii display, ze względu na m.in. duży format i kreacje rich mediowe, które lepiej angażują odbiorców ale przede wszystkim targetowanie kontekstowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jako pierwsze na wykorzystanie nowego formatu full-picture dla swoich klientów zdecydowały się agencje należące do GroupM, z którym to VOX współpracuje od ponad 2,5 roku. W marcu br. roku przeprowadziły one kampanię dla marki Douglas. W ramach działań na desktopie i mobile’u na serwisach wchodzących w skład ekosystemu VOX wyświetlane były kreacje informujące o promocji na wybrane produkty. Reklamy wyświetlane były na zdjęciach redakcyjnych zawierających kobiety czy elementy takie jak twarz, kosmetyki i moda.

Kampania trwała cały marze i przyniosła bardzo wysoki wskaźnik CTR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Format In-Image Ads jest często rekomendowany naszym klientom, ponieważ z jednej strony przynosi on bardzo wysokie CTR-y, a z drugiej istotnie wpływa na pozyskiwanie jakościowego ruchu. Obserwując efekty kampanii dla marki Douglas i z całą pewnością możemy stwierdzić, że nowa możliwość wyświetlania kreacji full-picture pozwala jeszcze lepiej przyciągnąć i zaangażować odbiorcę, co w obecnym natłoku reklamowym jest coraz trudniejsze – mówi Emilia Birska z GroupM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ze względu na efektywność, format full-picture wykorzystuje w działaniach dla swoich klientów również dom mediowy Sigma Bis. W maju br. rozpoczął on kampanię prowadzoną dla marki PZU, która potrwa do połowy czerwca. W ramach kampanii, stworzone na jej potrzeby kreacje rich mediowe, wyświetlane są na zdjęciach redakcyjnych zawierających kierowców i elementy związane z samochodami, podróżami czy wakacjami.

We wszystkich kampaniach działania obejmowały serwisy współpracujące z ekosystemem VOX. Dzięki wykorzystanemu targetowaniu kontekstowemu reklamy wyświetlane były wyłącznie na zdjęciach zawierających konkretne elementy, wybrane na potrzeby kampanii.

Kampanie InImage Ads z wykorzystaniem formatu full-picture to nie jedyna nowość, jaka pojawi się w tym roku w ofercie VOX. W najbliższym czasie spółka planuje wprowadzenie nowego formatu, a także dalszy rozwój obecnych rozwiązań. – Cały czas rozwijamy nasze rozwiązania i pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami i formatami. Obecnie bardzo mocno skupiamy się na rynku azjatyckim i wychodzimy z In-Image Ads poza Europę, gdzie format ten jest już dobrze znany – mówi Adam Iwiński, CEO VOX.

Więcej na temat nowego rozwiązania i usług oferowanych przez VOX możecie dowiedzieć się ze strony voxexchange.io.

 

Artykuł powstał we współpracy z VOX.