Można Inaczej – Hoop Cola i 14 youtuberów szuka nowej gwiazdy w internetowym talent show

Od początku maja do 11 lipca trwa największa współpraca polskich youtuberów w historii. W akcji “Można inaczej” bierze udział aż 14 youtuberów, m.in. Abstrachuje, SA Wardęga, Niekryty Krytyk, 20m2 Łukasza czy Adbuster.
O autorze
1 min czytania 2014-05-07

Twórcy będą szukać osób, które chcą zmienić swoje życie i stać się gwiazdą YouTube’a. Organizatorem i sponsorem akcji jest Hoop Cola, a za kreację oraz koordynację działań odpowiada AccessPro, za realizację – polska sieć MCN LifeTube.

Powiew świeżości w Internecie

Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści. Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowali pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube. Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.

Szukamy ludzi, którzy patrzą na świat inaczej niż inni, którzy chcą zmienić swoje życie. Są ciekawymi postaciami, potrafią zadziwić, zaszokować lub rozśmieszyć, a przede wszystkim pokazać, że można inaczej, zgodnie z nową filozofią marki Hoop Cola – wyjaśnia Patrycja Giurko, Marketing Manager, Hoop Polska. Jest to pierwsza taka akcja, angażująca największych youtuberów w Polsce. Za koncepcję, strategię i realizację kanału odpowiada LifeTube – sieć wyspecjalizowana w komunikacji na YouTube – dodaje Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Za kreację, strategię oraz koordynację działań odpowiada: Artur Bińczyk (v-ce Prezes AccessPro). Za realizację: Paulina Mikuła (LifeTube) oraz Weronika Krzymińska (LifeTube).

Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teaser Red Lipstick Monster:

Teasera Niekrytego Krytyka:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Teaser Radka Kotarskiego:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Teaser 20m2 Łukasza: