W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie obsługi biura prasowego Otodom. Ponadto zakres działań obejmuje realizację projektów specjalnych z obszaru pozycjonowania ekspertów, niestandardowej współpracy mediowej oraz projektów skierowanych do liderów nieruchomości oraz lokalnych społeczności.
– Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznych zmian zachodzących na rynku nieruchomości. Zmieniają się preferencje mieszkaniowe Polaków, trendy cenowe czy rynek najmu. Otodom staje się w tej specyficznej sytuacji przewodnikiem po rynku, który łączy dwa segmenty klientów – osoby, które oferują nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z tymi, którzy ich poszukują. Dlatego cieszymy się, że właśnie w takim momencie rozpoczynamy współpracę i będziemy mogli być partnerem dla marki wiodącej na tym rynku – mówi Tomasz Lis, managing director w Havas PR Warsaw.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024