„Gentleman na drodze”, akcja, na którą pomysł zrodził się w głowie blogera – Łukasza Kielbana i kilku osób z PEUGEOT POLSKA, stawia sobie za cel popularyzację i utrwalenie dobrych wzorców i manier na polskich ulicach.
„Jako kierowca wierzę, że zasada „skoro jest tu czysto, to nie będę śmiecił” dotyczy także dobrego stylu na drodze. Jeśli będziemy więcej wymagać od samych siebie, zauważymy poprawę także u innych.” – mówi Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Gentleman na drodze” to także element promocji Nowego Peugeot 308. „Od dawna myślałem o połączeniu tematyki bloga, czyli męskiego stylu w najlepszym wydaniu z motoryzacją. W 2013 roku Peugeot Polska zaprosił mnie na testy Nowego 308 wspólnie z innymi blogerami. To była doskonała okazja na poznanie auta i historii marki Peugeot, a także podzielenie się moimi pomysłami. Po kilku rozmowach z Peugeot wyklarowała nam się idea wspólnej akcji.” – dodaje Kielban.
Akcja „Gentelman na drodze” będzie trwała od kwietnia do listopada 2014 roku. Zarówno bloger, jak i Peugeot Polska nie wykluczają jej przedłużenia lub rozwinięcia formuły w przyszłości.
Akcję można śledzić na blogu CzasGentlemanow.pl oraz na stronie GentlemanNaDrodze.pl. Za realizację projektu odpowiada agencja WhiteBits.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing