Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok

O autorze
2 min czytania 2021-06-15

Podczas globalnej premiery Lamborghini Drive Club organizatorzy postawili na innowacyjny kanał komunikacji. Przez dwa dni na torze Silesia Ring marce Lamborghini towarzyszył zespół TikToka, który zapewnił na bieżąco ogólnodostępną relację z testów samochodów o wyjątkowych specyfikacjach. Jak zapewnia dyrektor warszawskiego salonu marki, eksperymentalna forma komunikacji to ważny element rozbudowy wizerunku producenta z Sant’Agata Bolognese.

Nowy format zamkniętych spotkań, Lamborghini Drive Club, został zaprojektowany tak, by zapewnić uczestnikom jeszcze bardziej intensywne przeżycia z jazdy samochodem. W pierwszej odsłonie wydarzenia, w dniach 9-10 czerwca, wzięło udział dwudziestu czterech klientów Lamborghini, którzy poznali pełnię możliwości modeli Huracán Evo i Urus przy asyście wykwalifikowanej kadry instruktorskiej. Wydarzenie odbyło się na najnowszym torze wyścigowym w Polsce, Silesia Ring, oraz na trasie wiodącej przez urokliwe drogi Śląska Opolskiego.

Celebracja sportowej jazdy

Organizatorom spotkania z polskiego salonu marki zależało jednak na zapewnieniu wrażeń z Lamborghini Drive Club nie tylko wąskiemu gronu klientów. W celu rozszerzenia widowni marka weszła w partnerstwo z aplikacją TikTok, która otworzyła przed nią szeroką społeczność online.

– Jesteśmy pierwszą marką supersamochodów w Polsce, która odważyła się skorzystać z gigantycznego potencjału TikToka w takim zakresie – stwierdza Piotr Jędrach, dyrektor generalny Lamborghini Warszawa. – Zależało nam, by globalna premiera formatu Lamborghini Drive Club stała się okazją do wspólnej celebracji radości z jazdy i podróży. Nasze samochody cieszą się bardzo dużą popularnością w Polsce, co potwierdzają choćby wyniki tegorocznego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. I choć pozostajemy producentem pojazdów ekskluzywnych, chcieliśmy zapewnić interaktywną rozrywkę wszystkim fanom motoryzacji. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły z aplikacją TikTok, która przygotowała zestaw aktywacji dokładnie dostosowany do naszych potrzeb – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zaproszenie dla świata online

Podczas wydarzenia TikTok zapewnił fotografów, twórców video oraz influencerów, którzy tworzyli unikalne treści na profil salonu Lamborghini Warszawa. Specjaliści z polskiego biura aplikacji zadbali również dobór liderów opinii, którzy w pełni oddadzą charakter wydarzenia, a także o optymalne pozycjonowanie relacji z Lamborghini Drive Club w aplikacji. Dzięki współpracy z profilami influencerów TikToka z innych krajów relacja z wydarzenia miała charakter międzynarodowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nie wyobrażamy sobie, że TikToka mogłoby zabraknąć przy tak niezwykłym projekcie, jakim jest wydarzenie Lamborghini Drive Club – dodaje Paula Kornaszewska, head of operations team TikTok Polska. – Naszą misją jest inspirowanie i wzbogacanie życia ludzi poprzez oferowanie im miejsca do twórczej ekspresji i wymiany doświadczeń, które są prawdziwe, radosne i pozytywne. I właśnie takim doświadczeniem będzie możliwość obserwowania na bieżąco relacji z widowiskowych przejazdów Lamborghini po torze i po malowniczych drogach Śląska, które zaplanowaliśmy na społeczności TikToka w ramach tego projektu. Samo zaproszenie do współpracy od tak znakomitej marki traktujemy jako formę wyróżnienia i docenienia potencjału biznesowego TikToka. Chcemy wspierać Lamborghini w docieraniu do nowej grupy odbiorców, jakimi są użytkownicy platformy, których łączy pasja do luksusowych samochodów – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Relacje z Lamborghini Drive Club prowadzone na profilu salonu w aplikacji TikTok już pierwszego dnia zgromadziły ponad 84 000 widzów, którzy śledzili na żywo wydarzenia na torze Silesia Ring. Zarazem w przeciągu pierwszej dobry liczba osób obserwujących profil Lamborghini Warszawa wzrosła o ponad 6 000 użytkowników.