Z okazji trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej wytwórnia QueQuality przygotowała niespodziankę dla fanów futbolu i muzyki. Na oficjalnej stronie można zamówić w przedsprzedaży limitowane piłkarskie koszulki. Cały dochód ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% wytwórnia przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych.
W pracach nad projektem koszulki wzięły udział dzieciaki z Akademii Piłkarskiej Orzeł Źlinice. Przedsprzedaż piłkarskich koszulek z logo QueQuality dostępna jest na stronie queshop.pl/quequality-clth-2/quequality-football-tee
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cały zysk ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% QueQuality przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych (Blind Football) w przygotowaniu do Mistrzostw Europy w Bukareszcie.
QueQuality aktywnie wspiera opolski klub LZS Orzeł Źlinice oraz przylegającą do niego akademię piłkarską. Od początu maja w ufundowanych przez wytwórnię koszulkach trenują zawodnicy z grupy żaków, a także seniorska drużyna Orzeł Źlinice.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024