Nowa kampania zatytułowana „Question Everything” — z udziałem Wandy Maximoff (w tej roli Elizabeth Olsen), Lokiego (Tom Hiddleston) i Kapitana Ameryki (Anthony Mackie) — to nie krótkie trailery, a reklamy w których pojawia się cameo w postaci samochodu. Owym motoryzacyjnym bohaterem jest nowy model Hyundai Tucson 2022, który został sprawnie wprowadzony do fragmentów seriali, które debiutowały na platformie Disney+.
— „Byliśmy oddani tworzeniu niestandardowych treści dostosowanych do konkretnych potrzeb Hyundai – powiedziała Mindy Hamilton, starszy wiceprezes ds. marketingu partnerskiego w The Walt Disney Company. Disney w tym wypadku napisał scenariusz, wyprodukował i zarządzał kreacją we wszystkich trzech spotach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W spotach widzimy scenki, w których Tucson 2022 jest pojazdem służącym Lokiemu do ucieczki (gdy ten kradnie Tesserakt), a także jak pojawia się w miasteczku WestView na dłoni Wandy.
Celem najnowszej kampanii marki jest zapoznanie klientów z radykalnie przeprojektowanym crossoverem (zmienił się wygląd wewnątrz i na zewnątrz), który został wyposażony w najnowszą technologię, a także hybrydowy układ napędowy.
Warto wiedzieć, że to nie pierwsza „wyprawa” Hyundaia do uniwersum Marvela. W 2017 roku firma stworzyła crossovera Kona w stylu Iron Mana z dwukolorowym (matowym szarym i błyszczącym czerwonym) lakierem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing