Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak bardzo jesteś TATĄ? Suchar Codzienny sprawdza!

O autorze
1 min czytania 2021-06-22

Już jutro Dzień Ojca, z tej okazji Kamil Natil, twórca kanału Suchar Codzienny przygotował niezwykły prezent – test „Jak bardzo jesteś TATĄ”. Upominek dla taty nie kosztuje zbyt wiele, wystarczy 4,99 zł. Najważniejsze jednak jest to, że cała kwota pozyskana ze sprzedaży testu przekazana będzie na program „Pajacyk” prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną. „Pajacyk” finansuje posiłki w szkołach dla dzieci w potrzebie i działania na rzecz wsparcia ich zdrowia psychicznego.

Zrób test i pomagaj

Sprawdź, czy to o Tobie są wszystkie ojcowskie memy! Czy skazany jesteś na klapki KUBOTA i tytuł króla czerstwego dowcipu na imieninach cioci? Podaruj test tacie lub zrób go sam!” – żartobliwie reklamuje swój test Kamil Natil, twórca kanału Suchar Codzienny. „Wystarczy wejść na mój kanał na Instagramie lub Facebooku, kliknąć link i wygodnie dokonać drobnej płatności 4,99 zł bezpośrednio w Facebook Messengerze, którą to kwotę w całości przekażemy na Polską Akcję Humanitarną, a następnie pobrać test. A jako bonus, każdy wspierający otrzyma zestaw ojcowskich memów. To proste, łatwe i przyjemne, a przy okazji zrobione w szczytnym celu!” – dodaje Kamil Natil.

– PAH od 23 lat wspiera codzienny rozwój dzieci poprzez dożywianie w ramach „Pajacyka” a od niedawna także w ramach specjalnego programu dla dzieci i młodzieży w kryzysie. Bardzo się cieszymy, że Suchar Codzienny, w tak niecodzienny sposób włączył się w działania charytatywne na rzecz Pajacyka mówi Anna Zubala z Polskiej Akcji Humanitarnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Test to nie tylko wsparcie ważnej idei, spora dawka humoru i prezent dla taty, ale też nowe na polskim rynku płatności online rozwiązanie technologiczne. Dzięki współpracy z platformą chat-commerce Gizmi.io, za test można zapłacić bezpośrednio w oknie czatu Facebook Messengera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing