Podczas dzisiejszej transmisji z Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions ogłoszono zwycięskie kampanie z kategorii Creative Strategy.
Ogilvy, jak dotychczas jako jedyna agencja z Polski, otrzymała statuetkę (brąz) za kampanię Green Instructions zrealizowaną dla Lego Polska. Kampania ta została zauważona również na innych międzynarodowych konkursach kreatywnych (One Show, D&AD).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Festiwal w Cannes kończy się 25 czerwca.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024