Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Quebonafide polskim ambasadorem marki Sprite

Quebonafide polskim ambasadorem marki Sprite
Raper właśnie poinformował, że globalna marka Sprite rozpoczęła z nim współpracę. Kampania dotyczy otwarcia głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną.
O autorze
1 min czytania 2021-06-23

Kampania Sprite’a o nazwie „Let’s be clear” odbywa się z udziałem nowej twarzy marki, czyli rapera Quebonafide. Na kanale QueQuality pojawiła się już pierwsza reklama z udziałem rapera. Krótki spot przedstawia postać artysty, który opowiada o sobie i o tym, dlaczego tak często zmienia się jako twórca i jako człowiek.

– Moja natura chyba jest taka, że ja właśnie chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą. Nie lubiłem siebie w tej formie stałej. Cały czas musiałem ten stan skupienia zmieniać. Muszę sobie robić te rollercoastery jeśli chodzi o własną aparycję czy o jakąś taką ekonomię myśli. – mówi w spocie Quebo.

Artysta swój przekaz kieruje do osób z mniejszych miast, którzy chcieliby osiągnąć coś więcej, odważyć się wdrażać te zmiany w swoim życiu.

– Chciałbym, żeby świat się jeszcze bardziej wyzwolił. – tymi słowami kończy się monolog rapera w reklamie napoju.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jednak nie koniec działań rapera z marką Sprite – Quebo na swoim Instastory napisał, że kolejne efekty zobaczymy już za kilka dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing