Kampania Sprite’a o nazwie „Let’s be clear” odbywa się z udziałem nowej twarzy marki, czyli rapera Quebonafide. Na kanale QueQuality pojawiła się już pierwsza reklama z udziałem rapera. Krótki spot przedstawia postać artysty, który opowiada o sobie i o tym, dlaczego tak często zmienia się jako twórca i jako człowiek.
– Moja natura chyba jest taka, że ja właśnie chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą. Nie lubiłem siebie w tej formie stałej. Cały czas musiałem ten stan skupienia zmieniać. Muszę sobie robić te rollercoastery jeśli chodzi o własną aparycję czy o jakąś taką ekonomię myśli. – mówi w spocie Quebo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Artysta swój przekaz kieruje do osób z mniejszych miast, którzy chcieliby osiągnąć coś więcej, odważyć się wdrażać te zmiany w swoim życiu.
– Chciałbym, żeby świat się jeszcze bardziej wyzwolił. – tymi słowami kończy się monolog rapera w reklamie napoju.
To jednak nie koniec działań rapera z marką Sprite – Quebo na swoim Instastory napisał, że kolejne efekty zobaczymy już za kilka dni.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing