Pokaz wyjątkowej „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi 8 maja br. był najbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miarę światowych wybiegów i jedyny taki launch produktu w Polsce.
Kreacja niczym haute couture olśniła nie tylko formą i wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystów Sekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem – najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana. Do stworzenia „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków – Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreślił dodatkowo wybór modelki. Kreację na wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, znana aktorka i dziennikarka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophy Fashion Week Poland.