Jako CEO GO Sport Polska Justyna Gościńska będzie odpowiadać za realizację strategicznych celów, jakie stoją obecnie przed firmą. Jednym z priorytetów jest dalszy rozwój sieci detalicznej w Polsce oraz efektywne zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników na polskim rynku artykułów i odzieży sportowej.
– Bardzo się cieszę, że jestem w Zespole GO Sport. Jestem przekonana, że razem uda nam się wznieść markę do poziomu lidera na polskim rynku. Potencjał rozwoju jest bardzo duży, a nasze plany na przyszłość jeszcze większe. Do nowych wyzwań podchodzę niezmiennie z taką samą pasją i zaangażowaniem, jak wtedy, gdy zaczęłam moją pierwszą przygodę zawodową i był to GO Sport, ponad 18 lat temu – mówi Justyna Gościńska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, nowa CEO będzie również czuwać nad rozwojem e-commerce oraz sieci sprzedaży. Ważnym elementem będzie dla niej także budowanie opartych na zaufaniu relacji z globalnym zespołem Sportmaster, będącym właścicielem GO Sport Polska.
Pracę Justyny Gościńskiej będzie nadzorować Janusz Gembarski, Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego Sportmaster.
– Justyna Gościńska jest profesjonalistką o ugruntowanej pozycji z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży. Wielokrotnie udowodniła, jak znakomite efekty potrafi osiągać swoim zaangażowaniem. Jestem przekonany, że w GO Sport zaprezentuje swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu pomoże Spółce zająć czołową pozycję na rynku artykułów i odzieży sportowej w kraju – mówi Janusz Gembarski.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Justyna Gościńska rozpoczęła swoją karierę zawodową w GO Sport w 2003 roku. Od tamtej pory zdobywała doświadczenie zarówno w międzynarodowych, jak i polskich korporacjach. W swojej karierze była odpowiedzialna za zakupy, marketing, e-commerce i sprzedaż w firmach: Levi Strauss, Monster Energy i OTCF, który jest właścicielem marek 4F, Outhorn, SportStyleStory.com oraz dystrybutorem Under Armour.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Justyna Gościńska jest związana ze sportem nie tylko zawodowo. Uprawia triathlon, dzięki któremu wie, jak przełożyć cierpliwość i wytrwałość na sukces zarówno w sporcie, jak i biznesie.