Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kulinarnie i od kuchni – Lubella inspiruje na Instagramie

Lubella, chcąc być bliżej swoich konsumentów i inspirować ich każdego dnia, pojawiła się na Instagramie – popularnym, fotograficznym portalu społecznościowym, z którego korzysta już ponad 100 mln użytkowników na całym świecie.
O autorze
0 min czytania 2014-05-15

Na profilu marki (instagram.com/lubella_uwielbiam) znajdują się wyjątkowe, kulinarne inspiracje na każdą porę i okazję. Poza apetycznymi zdjęciami smakowitych dań i wypieków, które możemy przyrządzić z udziałem produktów Lubelli, przygotowano także dodatkowe niespodzianki. W serwisie Instagram, specjalnie dla wszystkich fanów marki, Lubella prezentuje swoje działania – „od kuchni”. Dzięki temu można zobaczyć foto-relacje z eventów, warsztatów kulinarnych z udziałem cenionych i lubianych blogerów czy dziennikarzy, a także kulisy realizacji najnowszych reklam Lubelli w obiektywie.

Dodatkowo, na Instagramowym profilu Lubelli czeka… niekończący się #KonkursLubelli. Spośród zgłoszonych zdjęć użytkowników, oznaczonych hashtagiem #LubellaUwielbiam każdego dnia będzie wybierane najlepsze zdjęcie.

Za przygotowanie profilu marki odpowiada agencja Engine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj