Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

10. urodziny Nextbike – 55 miast, miliony użytkowników, miliardy przejechanych kilometrów

Nextbike Polska, lider w dostarczaniu i prowadzeniu samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich obsługujący 80 procent polskiego rynku, obchodzi dziesiąte urodziny.
O autorze
1 min czytania 2021-07-15

Zaczęło się we Wrocławiu

8 czerwca 2011 r. we Wrocławiu, dzięki Nextbike Polska, powstał jeden z pierwszych systemów wypożyczalni miejskich rowerów, który był wzorem i motywacją dla innych miast starających się zapewnić swoim mieszkańcom możliwość swobodnego korzystania z ogólnie dostępnych rowerów. Polacy, zakochani w rowerowej swobodzie i niezależności, szybko zaczęli traktować lokalne rowery jako nieodłączny element komunikacji miejskiej. Co ważne, tworzone przez Nextbike miejskie systemy wypożyczania rowerów to jeden z pierwszych w Polsce przykładów systemu ekonomii dzielenia (sharing economy) – tak ważny teraz symbol oszczędności i dbałości o środowisko – dzięki któremu można korzystać z rzeczy nie posiadając jej na własność.

10 lat rozwoju Nextbike w Polsce

10 lat to czas nie tylko ważny dla rowerowej Polski, ale także dla Nextbike jako firmy, która dynamicznie rozwinęła swoją działalność i zabezpiecza 80 procent rynku wypożyczalni rowerów publicznych w Polsce. Systemy rowerowe Nextbike są dostępne dla 10 mln Polaków w 55 miastach Polski. Nie tylko w tych największych – stolicach województw – ale także w mniejszych miejscowościach, takich jak Żyrardów, Olesno czy Pszczyna. W ciągu 10 lat Nextbike zdobył zaufanie 2,5 mln użytkowników, którzy wypożyczyli lokalne rowery 65 mln razy.

Dzisiaj rozwój Nextbike to także etap profesjonalizacji i automatyzacji działań, do których firma wykorzystuje potencjał sztucznej inteligencji i analizy danych. Korzystając z tych rozwiązań, tworzy Chat Boty czy Voice Boty, które sprawiają, że korzystanie z systemów rowerowych Nextbike jest jeszcze przyjemniejsze i łatwiejsze w obsłudze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

10. urodziny Nextbike’a

Urodzinowe spotkanie odbyło się na wrocławskim Placu Wolności. Z tej okazji Nextbike Polska przekazał mieszkańcom Wrocławia 100 elektrycznych rowerów w obecności przedstawicieli Urzędu Miasta, rowerowych pasjonatów i ekspertów.

– Dynamiczny rozwój Nextbike to nie tylko zwiększanie liczby dostępnych stacji i oczywiście rowerów w różnych miastach oraz ciągła dbałość o jakość oferowanego sprzętu. To także wewnętrzne wyzwania związane z profesjonalizacją procesów i działań. Dlatego chcemy rozwijać się w kierunku firmy technologicznej, a nie tylko operacyjnej. Przechodzimy do systemów opartych na analizie danych i machine learning. Automatyzujemy procesy, jak choćby już wdrożone Chat Boty w naszym Biurze Obsługi Klienta, a za chwilę uruchomimy inteligentnego Voice Bota. Rozwiązania te pozwolą na jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze korzystanie z naszych systemów. Za każdym z nich stoi potężna technologia i zespół ludzi pracujących ciężko, ale i z pasją, aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się rowerową swobodą – powiedział Tomasz Wojtkiewicz, CEO Nextbike Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się