Grupa KRUK jest liderem branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, pionierem strategii prougodowej i kluczowym graczem rynku – zarówno w obszarze windykacji na zlecenie, jak i obrotu wierzytelnościami.
– Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas ugruntowanie pozycji KRUK-a na polskim rynku i budowanie wizerunku w oparciu o naszą strategię marki. Chcemy wzmocnić odbiór marki KRUK zarówno wśród naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów – mówi Tomasz Ignaczak, dyrektor generalny KRUK S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Starcom odpowiedzialny będzie za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla KRUK S.A. w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy już we wrześniu i będzie oparta o działania w telewizji.
– Wybór agencji Starcom na naszego partnera mediowego poprzedzony był dokładną analizą nie tylko samej oferty, ale także doświadczenia we współpracy z instytucjami finansowymi oraz znajomości rynku i konsumentów. Bardzo się cieszymy, licząc na efektywną i długoterminową współpracę – komentuje Tomasz Gaździk, kierownik Działu Badań i Rozwoju Produktów KRUK S.A.
– Wygrana to sukces całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, w przypadku której ogromne znaczenie miało nasze doświadczenie we współpracy z kategorią finansową – komentuje wygrany przetarg Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie, który stoi na czele teamu odpowiadającego za działania dla KRUK S.A.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing