Lemon dołączył do Klubu Producentów Reklamowych SAR

Klub Producentów Reklamowych SAR znowu się powiększył. Lemon Film dołączył do klubu, który od lipca liczy siedem wiodących studiów produkcyjnych.
O autorze
1 min czytania 2021-07-28

– Bardzo cieszymy się z dołączenia Lemona, który od pewnego czasu przyglądał się działalności Klubu. Ta decyzja potwierdza, że rośnie grono producentów dostrzegających wartość wspólnego działania na rzecz standardów branżowych. Przed nami czas intensywnej pracy, pandemia uwidoczniła obszary, gdzie konieczne jest działanie – choćby związane z określeniem czym jest jakość w produkcji video, jak ją definiować i wyceniać. Perspektywa nowego, znaczącego studia bardzo nam się przyda – powiedział Julian Dworak – dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

– Obserwując przez lata różne organizacje branżowe mieliśmy wrażenie, że ich działania nie były skuteczne. Z KPR SAR już widzimy, że jest inaczej, i że powstał w końcu podmiot, który faktycznie może coś zmienić, jak chociażby poprawić standardy współpracy i relacji z klientami, tworzyć bardziej partnerski dialog. Wydaje nam się, że jako studio z wieloletnim doświadczeniem posiadamy nie tylko wiedzę, ale i odpowiednią perspektywę czasu, by móc dostrzec kierunki, w jakich branża zmierza. I właśnie tym chcemy się jako członek KPR SAR dzielić – mówi Jarek Gajewski, CEO Lemon.

Klub Producentów Reklamowych SAR jest jedyną organizacją branżową zrzeszającą polskie studia produkujące filmy reklamowe i content wideo. Podstawowym celem KPR SAR jest propagowanie najwyższych standardów w produkcji wideo dla komunikacji marketingowej.

Klub prowadzi coroczne badanie sektora, jest platformą dialogu między producentami i interesariuszami procesów produkcji, opracowuje i publikuje rekomendacje dotyczące standardów pracy producentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach obecnie realizowanej strategii Klub działa na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy producentów i reżyserów, który, zgodnie z rekomendacją Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, najpełniej przekłada się na efektywną i jakościową produkcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing