Kantar partnerem TikTok Brand Lift Study

Według badania Kantar Media Reactions wiemy, że potencjał reklamowy TikToka jest olbrzymi. Teraz możemy ten potencjał zmierzyć.
O autorze
1 min czytania 2021-08-04

TikTok pozwala markom i konsumentom nawiązywać dialog, z jednej strony wzmacniać relacje, z drugiej docierać z komunikacją do nowych grup docelowych. TikTok Brand Lift Study został stworzony aby pomóc markom zmierzyć ich realną wartość i rozpoznawalność wśród użytkowników platformy.

TikTok Brand Lift Study (BLS) to narzędzie pomiarowe typu first-party. Pozwala reklamodawcom lepiej zmierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. Co w efekcie pozwala prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.

– Stale rozbudowujemy funkcjonalności platformy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Zapewniamy im dostęp do najważniejszych danych i pogłębionych analiz, które pokazują zaangażowanie społeczności i napędzają sprzedaż ich produktów i usług. Dzięki TikTok BLS, reklamodawcy będą w stanie jeszcze lepiej interpretować postawy oraz preferencje swojej grupy docelowej, co przełoży się na jej większe zaangażowanie, przywiązanie do marki i chęć interakcji – mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Społeczność TikToka tworzy globalne i lokalne trendy, które mogą zwiększać zainteresowanie określonymi produktami, usługami i markami. TikTok BLS zapewnia markom nowatorskie podejście do tradycyjnych badań i optymalizacji tzw. brand resonance, a także jest zbieżne z koncepcją TikToka, jako platformy budującej niezwykle zaangażowaną społeczność poprzez interakcję z krótkimi filmami wideo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednostką weryfikującą TikTok Brand Lift Study jest Kantar.

– TikTok nadal postrzegany jest jako stosunkowo nowe medium, ale potrzeba pomiaru kampanii i aktywności w jej ramach jest już dla marek kluczowa. Umożliwienie pomiarów z jednej strony świadczy o transparentności tej platformy contentowej, a z drugiej pozwoli markom na zwiększenie efektywności komunikacji prowadzonych działań – komentuje współpracę z TikTok Michał Zajdel head of media & digital w Kantar Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozwiązanie swoim zasięgiem obejmuje m. in. takie rynki jak USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Polska, Japonia czy Brazylia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się