IKEA Retail Polska z nowym country digital managerem

W sierpniu 2021 roku Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko country digital managera.
O autorze
0 min czytania 2021-08-18

W IKEA, jako country digital manager, Piotr Hołownia będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.

Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od lat pasjonuje się agile’owymi metodami współpracy, jest entuzjastą innowacji, rozwiązań cyfrowych i tworzenia wartości biznesowej dzięki nowym technologiom.

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.

Bezpośrednią przełożoną nowego country digital managera, będzie Karin Sköld, prezeska IKEA Retail Polska i dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj