Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nike odnawia boisko w Portugalii, świętując sukces Cristiano Ronaldo i wspierając młodych piłkarzy

Nike odnawia boisko w Portugalii, świętując sukces Cristiano Ronaldo i wspierając młodych piłkarzy
Odnowione boisko w mieście Funchal na Maderze w Portugalii, gdzie dorastał Cristiano Ronaldo, to część celebrowania sukcesu sportowca. Nike chce wspierać młode pokolenia w wyznaczaniu celów i dążeniu do spełnienia marzeń – wzorem znanego piłkarza.
O autorze
1 min czytania 2021-09-03

Cristiano Ronaldo, po zaskakującym powrocie do Manchesteru United, stał się najlepszym strzelcem w piłce nożnej mężczyzn, zdobywając 110. i 111. gola w narodowych barwach. Dzięki temu osiągnięciu Ronaldo ustanowił rekord w zdobytych bramkach w drużynach narodowych zrzeszonych w FIFA.

Firma Nike, celebrując szczególne osiągnięcie piłkarza, postanowiła odnowić boisko do piłki nożnej w portugalskim mieście Funchal na Maderze. Miejsce to nie jest przypadkowe – właśnie w tej okolicy dorastał Cristiano Ronaldo.

Boisko zostało zaprojektowane przez portugalskiego artystę AkaCorleone. Miejsce, dzięki unikalnym motywom, nawiązuje do kariery legendarnego napastnika. Na środku boiska nie mogło zabraknąć znamiennego symbolu CR 7, a dodatkowo, słupki bramek zostały ozdobione motywami symbolizującymi początki młodego Ronaldo, grającego na portugalskim boisku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne ilustracje nawiązują do kluczowych momentów w karierze 36-latka, dzięki którym osiągnął życiowy sukces. Wszystkie grafiki zostały stworzone w narodowych barwach Portugalii i klubu Manchester United.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie te wydarzenia zostały uwiecznione na boisku na Maderze, aby zachęcić następne pokolenia piłkarzy do podążania za marzeniami i pielęgnowania swojego talentu.

Co więcej, Nike uhonorowało osiągnięcia Ronaldo i jego wpływ na młodsze pokolenia, tworząc pamiątkowy but CR 110. Pamiątka jest przyznawana 110 wschodzącym gwiazdom piłki nożnej w takich krajach jak: Portugalia, Anglia, Hiszpania i Włochy, w których grał Cristiano. Wielobarwny nadruk na bucie nawiązuje do barw narodowych Portugalii, ale stanowi także nawiązanie do anegdoty z dzieciństwa piłkarza. Młody Ronaldo, wykopując piłkę na portugalskim boisku niedaleko rodzinnego domu, stłukł szybę w oknie sąsiada. Kolorowe elementy na bucie symbolizują więc kawałki rozbitego szkła i początki przygody z piłką nożną młodego Ronaldo.

Z przodu buta uwieczniona została data 6 czerwca 2004 roku oraz minuty meczu (90 + 3 dogrywki), w którym Ronaldo strzelił swojego pierwszego w karierze gola dla Portugalii.

zdjęcia: nike.com