Oczko NM – maj 2014

Oczko NM – maj 2014
W cyklu "Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły opublikowane w maju 2014 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
1 min czytania 2014-06-02

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych 21 tekstów ostatniego miesiąca:

  1. Alek Frydrych i Mateusz Żdanko (zdobywcy Grand Prix KTR 2014): nic na siłę, wykopowicze są wyjątkowo wyczuleni na tandetę
  2. Nie pisz, gdy Twoi fani siedzą na Fejsie! Raport o aktywności na Facebooku
  3. #ZmienimySwiat – Jak będzie wyglądała reklama w 2050 roku?
  4. Polskie strony błędu 404 – cz. 3
  5. Insighty w epoce Digital
  6. Drugie urodziny NowegoMarketingu
  7. Lecę bo chcę, czyli kilka słów o oderwaniu od rzeczywistości
  8. Czego pragną kobiety, do czego dążą mężczyźni? Jak kupno mieszkania może spowodować związkową katastrofę
  9. Herbaciarnia „Pij herbatę” w social media – case study
  10. Iwona Borkowska (Inter IKEA Centre Group Poland): przereklamowane działania dawno już umarły śmiercią naturalną
  11. Francuskie perfumy, szwajcarskie zegarki, chińskie podróbki – efekt kraju pochodzenia
  12. Marketingowy niezbędnik crowdfundingu cz. I
  13. Tomasz Borchowiec (Prudential): wbrew obiegowej opinii nie wszyscy Polacy znają się na medycynie oraz marketingu
  14. Odzież nie tylko dla geeków
  15. Jurorzy Innovation Award Media Trendy 2014 o innowacyjności
  16. Polskie muzea na Instagramie
  17. PałerPrezki#10
  18. Zbliżamy się do siebie vol. 2
  19. Zaangażowanie – prawidłowy kierunek w myśleniu o wideo
  20. H&M rozdaje bilety na Boiler Room poprzez Snapchat
  21. Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi

 Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >