Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„W drodze do pracy” – rusza 11. edycja programu wspierającego kobiety na polskim rynku pracy

Po raz kolejny firma Henkel Polska oraz Fundacja Miejsce Kobiet uruchamiają program „W drodze do pracy”, dzięki któremu kobiety odzyskują poczucie własnej wartości i po dłuższej przerwie wracają na rynek pracy. Projekt, prowadzony od 2013 roku, w popandemicznej rzeczywistości zyskuje na znaczeniu.
O autorze
2 min czytania 2021-09-15

Celem programu „W drodze do pracy” jest wspieranie kobiet i wyrównywanie ich szans na polskim rynku pracy. Program skierowany jest do kobiet z województwa mazowieckiego pozostających bez pracy przez rok i dłużej. Chcąc wrócić do pracy, muszą one pokonać wiele ograniczeń, z których duża część ma charakter psychologiczny.

Tradycyjnie mniej uprzywilejowaną pozycję kobiet na rynku pracy pogorszył jeszcze kryzys wywołany pandemią. Tegoroczne dane Międzynarodowej Organizacji Pracy pokazują, że zdecydowanie więcej kobiet niż mężczyzn straciło pracę z powodu pandemii. Stało się tak na skutek zwolnień, ale też ich własnych decyzji, często wymuszonych koniecznością opieki nad dziećmi w okresie zamknięcia szkół i przedszkoli. Pandemia dodatkowo obciążyła też kobiety obowiązkami domowymi, co pogorszyło ich ocenę własnych szans na rynku pracy. 

Wspólna inicjatywa firmy Henkel Polska i Fundacji Miejsce Kobiet „W drodze do pracy” stanowi istotne wsparcie dla kobiet – za sprawą odpowiednio dobranych warsztatów i treningów wyposaża je w potrzebne kompetencje i buduje poczucie pewności siebie. Jego uczestniczki w czasie intensywnego, 3-miesięcznego programu nie tylko zdobywają nowe umiejętności praktyczne, ale także wspierają się wzajemnie w stawianiu pierwszych kroków na drodze ku wymarzonej pracy. Dlatego tak istotnym elementem projektu „W drodze do pracy” jest współpraca z doświadczonymi psychologami i coachami, którzy pomagają uczestniczkom otworzyć się na zmianę i odbudować poczucie własnej wartości.

– Niezmiernie cieszę się, że przystępujemy do kolejnej, już 11., edycji tego bardzo ważnego dla Henkla projektu społecznego. Jego znaczenie jest tym większe, że popandemiczny kryzys na rynku pracy zadziałał zdecydowanie na niekorzyść kobiet. Dlatego z nową energią będziemy wspierać przyszłe uczestniczki w odzyskiwaniu poczucia własnej wartości i szukaniu swojego miejsca w życiu zawodowym – powiedziała Dorota Strosznajder, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, pełnomocnik zarządu ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, koordynatorka projektu z ramienia Henkel Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program tegorocznej edycji jest, jak co roku, niezwykle bogaty. Jego najważniejsze elementy to trening psychologiczny oraz kompletny kurs aktywizacji zawodowej „Spadochron”, który pomaga uczestniczkom odkryć ich indywidualne zainteresowania i predyspozycje do wykonywania określonej pracy oraz buduje ich wewnętrzną motywację i wiarę we własne możliwości. Ponadto w programie zostały przewidziane zajęcia praktyczne, które przygotują panie do efektywnego szukania pracy, ćwiczenia z autoprezentacji i emisji głosu, zajęcia z doradcą zawodowym, czy też warsztaty zarządzania czasem. Zgodnie z tradycją uczestniczki wezmą również udział w spotkaniach networkingowych z pracowniczkami firmy Henkel, dzięki którym dowiedzą się, jak wygląda praca w dużej, międzynarodowej firmie.

– Bardzo cieszymy się, że startujemy dziś z kolejną edycją „W drodze do pracy” i to w realu! Teraz, jak nigdy wcześniej, wiele kobiet potrzebuje nowego impulsu do działania i natchnienia. A ja zawsze mam ogromną satysfakcję, kiedy widzę jak dziewczynom rosną skrzydła, jak się wzmacniają i na nowo odnajdują siebie, swoje pasje i obszary kompetencji zawodowych. Dlatego robimy ten program! – powiedziała Agnieszka Kramm, prezeska Fundacji Miejsce Kobiet, psycholożka, trenerka, coach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak się zgłosić?

Udział w 3-miesięcznym programie aktywizacji zawodowej jest bezpłatny. Organizatorzy zapraszają do aplikowania kobiety pełnoletnie, z wykształceniem średnim lub wyższym, zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego, posiadające status osoby bezrobotnej (zarejestrowane w urzędzie pracy), ale także osoby nieaktywne zawodowo (niezarejestrowane), pozostające co najmniej rok bez pracy. Panie zainteresowane udziałem w projekcie muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy, który można pobrać ze strony https://www.miejscekobiet.pl/11-ta-edycja-w-drodze-do-pracy/. Rekrutacja potrwa do 23 września.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o projekcie na www.miejscekobiet.pl i www.henkel.pl