Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą marki

Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego.
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.”, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz pozycjonowanie oferty w mediach.

Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami, a także wsparcie serwisu noiladnie.pl, dedykowanego wszystkim osobom chcącym na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.

Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR. 

Współpraca została nawiązana od września 2021 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations, działań z zakresu kreowania wizerunku marki,
a także koordynacja działań CSR na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing